973551414 museu@guissona.cat

Fòrum

El Museu al centre de la població i la població al centre del Museu

Un museu, és, abans de tot, un servei a la societat. Aquesta certesa implica necessàriament situar la població al centre de tota la seva activitat. Es tracta d’una visió estratègica que no suposa menystenir les altres funcions habituals de la institució, és a dir, l’adquisició, la conservació i l’estudi del nostre llegat arqueològic i històrico-artístic.

Per què comencem un blog?

Per què volem mantenir un diàleg permanent amb tot aquell qui gaudeixi adquirint coneixement i compartint saber. Directe i clar. Amb aquesta premissa iniciem el blog del Museu de Guissona que neix amb aquest ferm objectiu, sense por, amb intenció d’assolir-lo a través de la comunicació més transversal, rigorosa, propera, emocional i educativa.

Vols rebre més noticies sobre el Museu?
Subscriu-te al nostre butlletí.