Fòrum
El nostre territori de marca
NOTÍCIES El nostre territori de marca Museu de Guissona 6 de juliol de 2020 Fa pocs dies que l'exterior del Museu i el Parc Arqueològic llueixen més bonics perquè estem d'estrena. Les noves banderoles indicatives pengen dels tres pals que ressegueixen el carrer del...
En temps de confinament reflexions sobre els museus virtuals
BLOG En temps de confinament reflexions sobre els museus virtuals Josep Ros 3 de juny de 2020 La pandèmia causada pel coronavirus SARS-CoV-2, ha generat una nova malaltia infecciosa per la població humana, la COVID-19, que ha trasbalsat la vida social, cultural...
Des de casa. Reflexions davant la incertesa
La situació sanitària provocada pel covid-19 ha suposat un punt i a part en el nostre dia a dia.
IESSO 9967 raons per vindre a visitar-nos
Qui visita el museu de Guissona? Quin dia tenim més visites? Quins mesos de l’any tenim més visitants? Quina és la procedència dels visitants? Què volen saber els que s’apropen al nostre Museu i parc arqueològic?
Compartir l’estratègia turística amb els recursos locals i del territori
Des del moment en que s’aposta per tenir una oficina de turisme municipal, l’Ajuntament ha de tenir clara l’estratègia respecte a la promoció interna i externa que cal dur a terme per obtenir el major rendiment d’aquest servei.
Els morts ens parlen
El museu de Guissona conserva les restes antropològiques de 48 individus provinents de diferents intervencions arqueològiques d’època romana i medieval realitzades a Guissona. Des de l’any 2018 l’antropòloga Tatiana Piza esta portant a terme un projecte de documentació i estudi d’aquests individus amb el suport econòmic de la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i l’Aran.
La nostra estratègia digital pel 2020
BLOG, COMUNICACIÓ La nostra estratègia digital pel 2020 Laura Puig 22 de gener del 2020 Aprofitant que aquest article inaugura el Fòrum de Iesso (blog) de l'any 2020, l'utilitzem per explicar-vos quines seran les propostes i objectius que treballarem des de l'àrea de...
És moment de passar comptes
BLOG És moment de passar comptes David Castellana 31 de desembre de 2019 Iniciar un nou any és sempre una promesa de futur. Nous reptes, noves il·lusions, noves metes i nous compromisos que anirem presentant a través d’aquest Fòrum. Per altra banda, l’inici d’un nou...
L’aprofitament dels recursos turístics com a eix vertebrador del sentiment de pertinença al territori
Turistes, excursionistes, gent de pas, col·lectius locals son el públic desitjat per qualsevol oficina de turisme. Si bé és cert que per desenvolupar un bon planejament turístic cal tenir ben identificat el públic objectiu i el producte que oferim, també és important reconèixer que la població local és estratègica a l’hora de promocionar la nostra vila.
La comunicació digital ha de ser fidel a l’essència del Museu, però ho ha de ser sempre…?
Comencem l’article aportant-vos un bloc de quatre piulades fetes al compte del Museu entre els dies 14 i 18 d’octubre. Estan per ordre cronològic i són molt eloqüents per entendre el que a continuació us explicarem; però abans, cal recordar d’on parteix tot això: el dia 14 d’octubre, a primera hora del matí, el Tribunal Suprem va fer pública la sentència als nou líders independentistes catalans amb penes d’entre 9 i 13 anys de presó.
Vols rebre més noticies sobre el Museu?
Subscriu-te al nostre butlletí.