Curs d’Arqueologia “Ciutat romana de Iesso”

El 6 de juliol de 2020 s’iniciarà la catorzena edició del Curs d’arqueologia ciutat romana de Iesso a Guissona. Fins el 17 de juliol estudiants, llicenciats, graduats o interessats en el món de l’arqueologia podran excavar part de la ciutat romana de Iesso, tot aprofundint en la recerca arqueològica i en el procés de romanització a l’interior de Catalunya.

Participa-hi! Per a participar al XIV Curs d’arqueologia Ciutat romana de Iesso cal omplir la butlleta que trobareu a la web www.museudeguissona.cat, adjuntar l’expedient acadèmic i el Curriculum Vitae i enviar-ho a l’adreça museu@guissona.cat fins el 9 de juny. L’organització del curs comunicarà als sol·licitants el resultat del procés de selecció (data límit 16 de juny) i, en cas d’haver estat seleccionats, caldrà abonar les taxes de matriculació i enviar una copia de la transferència bancària a la Secretaria del Curs abans del 30 de juny. En cas de no satisfer les taxes de matriculació es perdrà la plaça. El preu del curs és de 150€ i inclou assegurança, allotjament, dietes, trasllats, classes teòriques i pràctiques, conferències i visites.

** A causa de la situació de risc provocada pel coronavirus COVID-19, la organització es reserva el dret a suspendre el curs si les autoritats sanitàries així ho recomanen. En aquest cas, les persones que s’hi hagin inscrit seran degudament informades i se’ls retornarà els diners abonats corresponents a l’import del curs. Pel mateix motiu, la programació del curs i les activitats previstes en aquesta programació poden estar subjectes a modificacions i/o anul·lacions si la situació ho requereix.**

El curs 2020

Clica sobre per veure tot el programa

Foto del curs de l’any 2019

By Laura Puig

Beques

La Universitat Autònoma de Barcelona podrà concedir beques que donen dret a la matrícula gratuïta del curs destinades a alumnes del Grau d’Arqueologia (UAB) i del Màster d’Arqueologia Clàssica (UAB, URV i ICAC). La concessió de la beca es farà mitjançant l’avaluació de l’expedient acadèmic i del Curriculum Vitae dels candidats i es comunicarà als interessats abans del 30 de juny.

Obrir xat
T'ajudem