• This event has passed.

Museu d’històries

13/11/2021 @ 12:00 - 14:00

Free

Dissabte 13 de novembre de 2021 torna Iesso, ciutat d’històries amb la Patricia McGill, a les 12 del migdia al Museu de Guissona.

Euriclea, la dida grega d’Odisseu, ens acompanyarà pel Museu de Guissona a través dels seus relats i narracions que ens faran reviure l’antiga ciutat de Iesso a partir de les petites i grans històries que contenen els seus vestigis.

Tot seguit, farà lectura dels microrelats seleccionats del II concurs “Iesso, ciutat d’històries” i es farà públic el microrelat guanyador de l’edició d’enguany.

Date:
13/11/2021
Time:
Cost:
Free
Event Category:

Museu de Guissona
Carrer del Tint, 2
Guissona, Lleida 25210 Espanya
Contingut no disponible.
Si us plau, permetre galetes fent clic a D'acord al banner

La configuració de les galetes d'aquest lloc web està configurada per "permetre galetes" per oferir-vos la millor experiència de navegació possible. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de les galetes o feu clic a "Acceptar" a continuació, esteu consentint-ho.