La consellera de Cultura, Àngels Ponsa i Roca va visitar la vila de Guissona el passat 7 de febrer.

Va ser rebuda per l’alcalde Jaume Ars, durant tota la visita que es va iniciar a l’Ajuntament. Allà va signar el llibre d’honor. També hi van ser presents el delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Lleida, Ramon Farré, i el director dels SSTT de Cultura a la Catalunya Central, Miquel Àngel Culleres.

A continuació, va visitar l’Ateneu Cultural de Guissona on va conèixer de primera mà les obres que s’estan fent en aquest equipament.

I finalment, el director del Museu, en David Castellana va rebre-la al Museu on va realitzar una breu visita i va manifestar el seu compromís amb la institució i el projecte de futur del nou Museu.