Es presenta al sector turístic el Parc Arqueològic de Iesso i altres recursos de la vila de Guissona.

6 de novembre de 2019

Una trentena de persones de diversos àmbits del sector turístic es van trobar el dimarts 5 de novembre a l’oficina de turisme de Guissona per conèixer de primera mà el recinte del Parc Arqueològic de Iesso i el Museu Eduard Camps.  Agnès Pla, regidora de turisme de l’ajuntament de la vila, va presentar la totalitat de les persones que treballen al Museu i va emmarcar la jornada en la voluntat de crear xarxa dins el propi sector.

El director del Museu, David Castella, va ser l’encarregat de fer la visita guiada del grup per l’equipament. En acabar, es va fer una taula rodona amb la participació de la totalitat d’entitats presents, vingudes del món de l’allotjament, restauració, oficines de turisme, ajuntaments i consells comarcals,  i altres ens culturals de promoció del patrimoni.  Les persones assistents venien de Guissona mateix, d’altres indrets de la Segarra, de l’Urgell, la Noguera i la Vall de Boí.

La sessió, a banda de promocionar els recursos turístics, comercials i d’artesania local, va permetre conèixer la dinàmica de les diverses oficines de turisme presents, així com visualitzar la necessitat de fer trobades estables dins el sector que permetin estar al dia de tot allò que té a veure amb el patrimoni, la restauració, la cultura, les festes, l’oferta en activitats i altres novetats d’interès turístic.