El Museu de Guissona acull la preestrena de les visites teatralitzades: “On és la Iunia? El misteri de Iesso”

15 de Març de 2017

Les visites permeten conèixer el Museu de Guissona i les restes arqueològiques de la ciutat romana de Iesso d’una forma amena, lúdica i participativa.

El passat dissabte 28 d’abril, el Museu de Guissona va acollir la preestrena de les visites teatralitzades que s’iniciaran aquest mes de maig en el recinte del Museu i el Parc Arqueològic de la ciutat romana de Iesso.

La visita, que porta per títol, “On és la Iunia? El misteri de Iesso”, està protagonitzada per dos actors de la companyia cerverina, Alea Teatre, que representen dos personatges de l’antiga Iesso, en Titus i el Cornelius. Els dos, amb la participació del públic, han d’investigar la desaparició d’una jove habitant de la ciutat, la Iunia, a la vegada que es coneix l’exposició permanent del Museu i les restes arqueològiques d’una forma amena, lúdica i participativa.

El guió i la recreació històrica de la visita ha anat a càrrec de la historiadora Teresa Salat, amb l’assessorament del personal del Museu de Guissona.

Les visites teatralitzades es representaran els dissabtes 5 de maig, 2 de juny, 15 de setembre, 13 d’octubre i 3 de novembre.

“On és la Iunia? El misteri de Iesso”, està protagonitzada per dos actors de la companyia cerverina, Alea Teatre”