Benvinguts a la nova pàgina web

Laura Puig

15 de Març de 2017

Benvinguts a la nova pàgina web del Museu de Guissona i el Parc Arqueològic de la ciutat romana de Iesso.

Després d’una profunda renovació us presentem la nova web, que com veieu es tracta d’un espai amb un disseny més modern i intuïtiu, adaptat als nous temps. Hem optat per aquesta imatge clara i diàfana, òptima per fer-vos més agradable la navegació, lectura i obtenció d’informació a través d’aquest mitjà. Esperem que en gaudiu!

La nova pàgina web

Us animem que no deixeu de visitar els apartats dedicats a la història del nostre museu i de les excavacions dutes a termes al #territoriiesso. La galeria d’imatges us acompanyarà en aquest passeig pel passat i present del nostre extens jaciment.

També obrim aquest blog, que esperem que es converteixi en una gran plaça pública amb continguts propers, exclusius i oberts al debat i al coneixement.

I per donar-vos la benvinguda, us animem a participar en un petit concurs, que a la vegada us permetrà familiaritzar-vos amb la plana i descobrir quelcom més del nostre Museu. És molt senzill, solament heu de respondre a la pregunta que trobareu a sota (la resposta la descobrireu tot barrinant per la pàgina) i després haureu d’enviar-nos la resposta al correu: museu@guissona.cat. Els primers 15 que ho encerteu rebreu un exemplar del llibre “Iesso. Guissona. La descoberta d’una ciutat romana a Ponent” al vostre domicili. Hi jugueu?

En quin any el jaciment fou declarat Bé Cultural d’Interès Nacional (BCIN) per la Generalitat de Catalunya?

Fins aviat