Acta Iesso

JEP 2018 “Guissona patrimoni d’emocions”

Enguany per celebrar les Jornades Europees del Patrimoni necessitem la teva ajuda! Ens agradaria que compartissis quin és el “teu” lloc especial del patrimoni de Guissona. Aquell espai, edifici o racó de Guissona que et transporta al passat, que t’omple de records, de felicitat o de tristesa, d’enyorança o d’il•lusió… o aquell lloc que forma part

Iesso i el Parc Arqueològic de Guissona

Enguany la campanya d’excavació del mes de juliol s’ha centrat bàsicament a les termes públiques de la Iesso romana, i concretament a les seves sales calentes: el caldarium, el tepidarium i el praefurnium, situades a l’extrem sud de l’edifici termal.

Vols rebre més noticies sobre el Museu?
Subscriu-te al nostre butlletí.