Actualitat del Museu de Guissona

Nou producte promocional de Guissona

Un any més, la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Guissona ha creat un nou producte, amb l’objectiu de promocionar la vila i a la vegada, incentivar la participació a través d’un concurs a Instagram

Museu de Guissona i #Museumweek

El Museu de Guissona ha participat, un any més, en la iniciativa Museumweek . Es tracta d’una activitat internacional que es duu a terme mitjançant el Twitter que té l’objectiu de mostrar els museus des d’una perspectiva diferent a través dels hashtags que l’organització proposa.

Vols rebre més noticies sobre el Museu?
Subscriu-te al nostre butlletí.